Třída L3 vyjela 19.4. do Prahy. Dopoledne strávili studenti a studentky v Jazykové škole Tandem, kde si pro ně lektoři - rodilí mluvčí připravili konverzační hodiny na vybraná témata (Social Media; Pop culture - movies, music, podcasts; US - fun/interesting facts). Dle komentářů ze zpětné vazby si studenti celý projekt velmi užili, doporučili by jej ostatním a zúčastnili by se znovu. Byla to pro ně zajímavá, zábavná a obohacující zkušenost, ocenili možnost autentické konverzace s rodilými mluvčími, díky které si mohli procvičit a zlepšit své komunikační dovednosti, protože se cítili komfortně a tudíž překonali jazykovou bariéru. Pro některé byly lekce díky prostoru pro mluvení lepší než ty školní, někdo očekával něco trochu jiného, ale i tak považují projekt za velmi přínosný. Navíc se dozvěděli zajímavé pohledy a názory cizinců na českou kulturu, získali novou inspiraci a rozšířili si své obzory.
Julia zaujala především jako vtipná, milá, přátelská, komunikativní a trpělivá lektorka se skvělou energií a dobrými improvizačními schopnostmi, jejíž lekce byly nabity pozitivní energií, příjemnou atmosférou a zábavnými aktivitami.
Steva považovali studenti za velmi vtipného, přátelského a nadšeného lektora se zajímavým pohledem na život, skvělou energií a organizačními schopnostmi, který jim poskytl spoustu prostoru pro vyjádření vlastního názoru, zapojil všechny zúčastněné do diskuze a připravil velmi zábavnou a zajímavou, aktivní a komunikativní lekci.
Jamesova lekce byla koncipována spíše seriózně, což však studenty velmi nadchlo a ve zpětné vazbě vyzdvihli nejen jeho klidnou, přátelskou a organizovanou osobnost a moudrost, ale také individuální přístup, přínosnou konverzaci a rady do života, sdílené životní zkušenosti, hlubší témata k přemýšlení a inspirativní názory. V průběhu celé lekce panovala klidná a příjemná atmosféra, díky které neměli studenti ostych mluvit, protože James dával prostor vyjádřit se všem a se všemi individuálně interagoval. Několik studentů také ocenilo, že opravoval jimi chybně použité anglické výrazy či výslovnost.
Po občerstvovací pauze pokračoval výlet prohlídkou Pražského hradu a odtud procházkou až na Karlův most pod vedením třídní učitelky PhDr. Bernátové. I tuto část programu si všichni užili - pro některé z nich to byla první návštěva na historických místech, o nichž se dosud jen učili. Příští rok možná tato nebo jiná třída vyrazí do Prahy znovu a obě aktivity spojí - jazyková škola Tandem nabízí i procházky Prahou s rodilými mluvčími v roli průvodců a komentátorů.